Verta pastebėti tai, kad Lietuva yra unikalioje ir strategiškai labai naudingoje vietoje, kurioje vystyti transportavimo, kitaip dar žinomo, kaip krovinių ekspedijavimas (https://www.arijus.lt/paslaugos/kroviniu-ekspedijavimas), veiklą yra tikrai labai palanku. Gerai žinome tai, kad vienu iš reikšmingiausių objektų čia gali būti įvardijama ne kas kita, kaip tik Baltijos jūra ir konkrečiau – Klaipėdos uostas. Gerai žinome tai, kad jame veikia ir krovininių laivų terminalas, kurio dėka į mūsų šalį ir iš jos gali būti gabenami patys įvairiausi kroviniai. Be jokios abejonės, čia kaip niekada svarbūs tampa ir muitinės tarpininkai (https://www.arijus.lt/paslaugos/muitines-tarpininkai), kurie atlieka ne tik administracines, tačiau ir teisines užduotis. Tai reiškia, kad dokumentai turi būti ne tik, kad parengiami, tačiau ir nuolat analizuojami, atnaujinami pagal šiuo metu galiojančius teisės aktus. Kita vertus, kalbant apie krovinių gabenimą, labai didelis dėmesys turi būti skiriamas ir tokioms veiklos, kaip sandėliavimas: https://www.arijus.lt/paslaugos/sandeliavimas. Puikiai suvokiame tai, kad jas taip pat nėra taip paprasta įgyvendinti, kaip gali atrodyti iš pirmo žvilgsnio. Būtina suvokti tai, kad tokios “tarpinės stotelės” yra svarbios, nes:
- Leidžia pailsėti ekspeditoriui;
- Optimizuoja darbo procesą;
- Mažina transportavimui skiriamus kaštus;
- Suteikia galimybę patikrinti prekę ir jos kokybę;
- Padeda šalinti kilusius transportavimo ar pačios prekės nesklandumus ir pan.
Gerai žinome tai, kad situacijos šiuo klausimu gali būti pačios įvairiausios. Svarbu suvokti tai, kad kiekviena iš jų turi savitą sprendimo būdą, kurį būtina kaip mat taikyti.
Kiek kainuoja krovinių gabenimas?
Jus domina tai, kiek gali kainuoti krovinių gabenimas? Drąsiai galima teigti, kad vienos sumos, kuria būtų galima apibrėžti šį procesą tiesiog nėra. Tarkime, jei yra vykdoma NVS logistika (https://www.arijus.lt/paslaugos/nvs-logistika) – suma bus viena, tačiau, jei prekė yra gabenama vietinėje rinkoje – visai kita. Be jokios abejonės, šiuo klausimu turime atsižvelgti į keletą esminių kriterijų. O jie gali būti:
- Krovinio dydis, svoris (gabaritai);
- Kelionės distancija;
- Laikas;
- Pasitelkiamos išmaniosios technologijos;
- Transportas priemonės rūšis;
- Personalas ir pan.
Taigi atsižvelgdami į prieš tai išvardintus kriterijus, kur kas lengviau galima nustatyti ir paslaugos kainą. Tačiau, puikiai suvokiame tai, kad tokios paslaugos patiria labai didelių išlaidų. Tai reiškia, kad visą tai turi padengti ne kas kita, kaip tik klientas. Tarkime, augančios kuro kainos buvo iš geriausių visa to pavyzdžių. Žinoma, ne gerąja prasme. Tačiau, gyvename ir mokomės. Krovinių plukdymas Nemunu – alternatyva perkrautai magistralei: privalumų daug, tačiau yra vienas „bet“.